CARA MENGHILANGKAN JERAGAT DENGAN BERKESAN


Set Jeragat Shaklee | Merawat dari dalam dengan berkesan



Jeragat adalah kesan daripada sinaran matahari yang berlebihan. Sel kulit bertindak melindungi kulit kita dengan cara menghasilkan lebih banyak pigmen hitam oleh sel melanocytes, oleh itu kulit terselamat daripada kesan UV yang berbahaya. Paling teruk, sinaran UV dalam sinaran matahari boleh menyebabkan kanser tau! Oleh itu, selesaikan masalah jeragat anda dengan Set Jeragat Shaklee.

Set Jeragat Shaklee

Set Jeragat Shaklee terdiri daripada beberapa jenis vitamin dan suplemen untuk menyokong kesihatan sel kulit dan hormone badan, sumbernya semulajadi, selamat dan berkesan. Ia dapat membantu untuk menghilangkan jeragat dengan berkesan, malah untuk tujuan kesan jangka panjang juga.

4 Item Set Jeragat Shaklee


1. Vivix

Vivix ada khasiat antioksidan daripada sumber resveratrol. Fungsi antioksidan adalah dapat melindungi sel badan kita daripada kerosakan. Mengikut kajian, Resveratrol boleh menghalang kerosakan sel sehingga 95% perlindungan.
Dalam kes jeragat, sel kulit muka atau badan kita telah mengalami kerosakan akibat penghasilan pigmen hitam atau perang yang berlebihan.
Pengambilan Vivix akan membantu untuk mengekalkan kesihatan sel kulit daripada terus-terusan rosak. Semakin lama pengambilan maka kulit semakin pulih daripada kerosakan. Kesan jeragat akan semakin pudar dan hilang.

2. GLA Complex

Hormon adalah salah satu pemangkin terjadinya jeragat biarpun factor utama ialah kesan sinaran matahari. Buktinya ada ibu hamil yang mengalami jeragat ketika tempoh kehamilan.
GLA Complex mempunyai  asid lemak Omega 6 yang diperlukan dalam badan kita bagi membentuk prostaglandin – sejenis bahan yang membantu menyeimbangkan hormon. Dalam suatu kajian, Omega 6 sangat memberi kesan baik kepada kesihatan kulit dengan mengurangkan kesan sunburn. Secara tak langsung, rintangan kepada sinaran matahari dapat ditingkatkan dengan khasiat Omega 6. Jeragat akan dihalang untuk terus membentuk pada permukaan kulit.

3. ESP

ESP ialah sumber protein daripada kacang soya. Ia dari sumber tumbuhan yang semestinya bebas lemak dan kolesterol.
Sel kulit dan sel badan kita keseluruhannya dibina oleh protein. Sel hidup dalam beberapa tempoh dan akan mati, sumber protein memastikan penghasilan sel-sel baru untuk menggantikan sel yang telah mati tersebut. Begitu juga sel kulit kita, sel kulit mati akan digantikan. ESP boleh memberi sumber protein yang diperlukan itu supaya sel kulit jeragat digantikan dengan sel kulit baru yang lebih sihat.

4. Sustained Release Vita-C Plus

Vitamin C juga ada khasiat untuk mencerahkan kulit, bila kulit semakin cerah kesan jeragat menjadi kurang ketara dan pudar.
Vitamin C yang ada dalam suplemen ini bagus untuk menghasilkan kolagen pada kulit. Sel kulit yang kaya dengan kolagen akan membuatkan kulit kita jadi lembap, lembut dan anjal. Ia adalah pakej yang diperlukan selepas kulit mulai pulih daripada jeragat.

 TESTIMONI SET JERAGAT!!!!!!



Dapatkan Hari Ini

Dapatkan Set Jeragat Shaklee hari ini untuk penjimatan dan terus dapat manfaat keahlian Shaklee seumur hidup!
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi  ðŸ™‚
                                MURNI (Shaklee ID: 1289505)
Tel: 011-464 5621 (Klik Untuk Whats App Saya)

Comments